نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

مک (M.A.C) که مخفف عبارت Make-up Art Cosmetics است، یکی از معتبر ترین و برجسته ترین برند ها در صنعت آرایشی جهانی به حساب میاد. این برند کانادایی در سال 1984 توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در شهر تورنتو تاسیس شد. این برند از زمانی که فعالیت خودش رو شروع کرد، جدای از این که به یکی از برند های محبوب بین میکاپ آرتیست های حرفه ای تبدیل شد، تونست جایگاه ویژه خودش رو بین مصرف کننده های عادی هم پیدا کنه. این برند به خاطر طیف گسترده محصولات، نوآوری های دائم و تعهد به فراگیری و تنوع تونسته شهرت جهانی کسب کنه. خرید از مک ترکیه برای افرادی که به دنبال محصولات اصل برند مک هستند، بسیار حائز اهمیت است. مک جزو برندهای مشهور لوازم آرایشی در سراسر دنیا است که باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی را تولید و روانه بازار می‌کند. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید اینترنتی مستقیم از فروشگاه آنلاین مک ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت مک ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: مک,مک ترکیه,لوازم آرایشی مک,mac ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

اسکیچرز یک برند آمریکایی است که فعالیت خود را در ایالت کالیفرنیا آغاز کرد. تولید کفش‌های باکیفیتی که توسط این برند صورت می‌گرفت، به سرعت نام اسکیچرز را بر سر زبان‌ها انداخت و این کمپانی در مدت کوتاهی به شهرت جهانی رسید. این شرکت محصولاتی مانند کیف، جوراب، کلاه و عینک نیز تولید می‌کند، اما محصول اصلی این برند کفش است. از طرفی محصولات اسکیچرز با توجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت معقول و مناسبی برخوردار می‌باشند. قابلیت کفش‌ اسکیچرز به‌قدری است که جزو گزینه‌های ایده‌آل برای پیاده‌روی و همینطور دویدن به شمار می‌رود. اسکیچرز با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، کفش‌های استاندارد خود را متناسب با آناتومی بدن انسان طراحی می‌نماید؛ در نتیجه این کفش‌ها برای استفاده روزانه نیز انتخاب عالی محسوب می‌شوند. اجزای این کفش‌ها به صورتی طراحی می‌شوند که در زمان پیاده‌روی فشار بسیار کمی به پا و ستون فقرات وارد کنند. کفش پیاده روی اسکیچرز مردانه و زنانه دارای کفی‌های بسیار انعطاف‌پذیر بوده و می‌توانند تهویه هوای مناسبی داخل آن به وجود آورند تا امکان تنفس بهتر برای پا فراهم گردد. ‏‏‏‏از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید اینترنتی مستقیم از فروشگاه آنلاین اسکیچرز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت اسکیچرز ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: اسکیچرز,اسکچرز,اسکیچرز ترکیه,خرید از اسکیچرز,skechers ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

برند ترکیه ای کولینز Colins یکی از برندهای مطرح ترک به خصوص در خصوص پوشاک جین (شلوار ، کت و ....) است. تاریخ آغاز فعالیت این برند به سال 1983 بر می گردد  زمانی که یک تاجر ترک به نام Nurettin Eroglu و چهار برادرش یک تولید کوچک پوشاک به نام "Eroglu Holding" را تاسیس کرد؛ این کارخانه  در اصل به تولید کت های می پرداخت ، اما در سال 1986 اولین شلوار جین  توسط این کارگاه پوشاک ساخته شد. در آن سال علامت تجاری "Kulis"  معرفی شد. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین کولینز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت کولینز ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: کولینز,colins ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

وب سایت هپسی بورادا ( www.hepsiburada.com ) یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین وب سایت‌های فروشگاهی است که در سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد. این وب سایت فروشگاهی محبوب که ابتدا فعالیت خود را در حوزه تجارت الکترونیک یا همان Network Marketing  شروع کرد؛ امروزه یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است که میلیون ها قلم جنس در آن یافت می‌شود. هپسی بورادا از سال 2011 تا 2013، به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی ترکیه شناخته شده است. از آنجایی که خرید از فروشگاه اینترنتی هپسی بورادا ترکیه به دلیل محدودیت های بانکی و تحویل سفارشات برای کاربران ایرانی ممکن نمیباشد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم آنلاین از فروشگاه اینترنتی هپسی بورادا ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت هپسی بورادا ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: هپسی بورادا ترکیه,هپسی بورادا,خرید ازهپسی بورادا ترکیه,سایت هپسی بورادا,Hepsiburada ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

برند ایپک یول ترکیه یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای پوشاک و اکسسوری زنانه می باشد. خرید از برند ایپک یول ترکیه برای زنانی که به دنبال لایف استایل های شیک و مدرن امروزی وهمچنین با کیفیت ترک هستند، بهترین انتخاب می باشد. تنوع محصولات ارائه شده در سایت ipekyol ترکیه شامل انواع لباس زنانه، اکسسوری، کیف و کفش های زنانه شیک و زیبا در رنگ های متنوع و شاد، تجربه خرید لذت بخشی برای کاربران فراهم می کند. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین ایپک یول ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت ایپک یول ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: ایپک یول,ایپک یول ترکیه,ipekyol,سایت ایپک یول,خرید از ایپک یول ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

برند Gratis یک برند ایتالیایی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. این برند در سال ۱۹۷۰ توسط آندرها و کارلو اورناکو تأسیس شد و محصولات آن با نام “Gratiae” در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسند. محصولات برند Gratis شامل محصولات پوستی، محصولات مراقبت از مو، محصولات آرایشی و عطرهای مختلف هستند. از محصولات پوستی این برند می‌توان به کرم‌های ضد چروک، ماسک‌های آبرسان، کرم‌های ضد آکنه و کرم‌های ضد التهاب اشاره کرد. همچنین، این برند محصولاتی برای مراقبت از موها نیز تولید می‌کند که شامل شامپوها، کرم‌های مو، محصولات مراقبت از پوست سر و محصولات مراقبت از ریشه موها می‌شود.

از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین گراتیس ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت گراتیس ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: گراتیس,گراتیس ترکیه,خرید از گراتیس,سایت گراتیس,gratis ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

برشکا یک شرکت اسپانیایی خرده فروشی لباس است. این  برند بخش کوچکی از تولید کنندگان بزرگ اسپانیا مانند زارا و ... است. شرکت برشکا در آوریل 1998 به عنوان یک فروشگاه جوان با هدف ایجاد مد های جدید، به عنوان یک نام تجاری جدید از گروه اسپانیایی Inditex در بازار اسپانیا ایجاد شد. اما در حال حاضر برشکا پس از 18 سال، زنجیره ای بیش از 1000 فروشگاه در 71 کشور در سراسر جهان دارد و فروش برشکا 9 درصد کل درآمد گروه است.  در 6 سپتامبر 2011 این شرکت همراه با دیگر مارشک های زمینه لباس به بازار انلاین فرانسه، آلمان، یونان، لهستان، ایتالیا، ایرلند، هلند، پرتغال، اسپانیا، چین، لتونی و انگلستان راه اندازی شد. برشکا خود را به عنوان نقطه مرجع برای مد هدف قرار داد و در طی 2 سال مردم به طور شگفت انگیزی به این مارک روی اوردند و برشکا توانست 100 شعبه برای خود افتتاح کند و این 100 شعبه را حفظ نماید. از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه شعبه و نمایندگی ای ندارد, برای خرید مستقیم, ارزان و سریع از این برند میتوانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی برند برشکا در ترکیه بیابید و با ثبت سفارش خرید از ترکیه این محصولات در وب سایت ایپک پورت, کالاهای مورد نظر خود را درب منزل در هر کجای ایران که باشید تحویل بگیرید. خرید از برشکا ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: برشکا,Bershka,خرید از برشکا,برشکا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

ویکتوریا سکرت نامی آشنا در دنیای مد و فشن، که با لباس زیرهای زنانه، لباس خواب، عطر و محصولات آرایشی خود  قلب میلیون‌ها زن را در سراسر جهان تسخیر کرده است. این برند آمریکایی  که در سال ۱۹۷۷ توسط روی ریموند و همسرش گی تاسیس شد  مسیری پرفراز و نشیب را طی کرده و به یکی از غول‌های صنعت مد تبدیل شده است. به دلیل محبوبیت این برند و نداشتن هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین ویکتوریا سکرت ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت  ویکتوریا سکرت ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: ویکتوریا سکرت,خرید از ویکتوریا سکرت,ویکتوریا سکرت ترکیه,ویکتوریا سیکرت,Victoria's Secret ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

یکی از معروف ترین برند های مورد توجه در کشورمان برند لاگوست مشهور و موفق است که این برند با تولید کالای لوکس مورد توجه بسیاری از جوانان و سایر افراد است با توجه به قیمت های بالای محصولات این برند کیفیت خوب این محصولات باعث شده تا در دنیا، این برند در میان برند های بسیاری زیادی که وجود دارد دارای طرفداران بسیاری باشد. شرکت لاکست در زمینه تولید و فروش انواع کالاهای لوکس، کفش، عطر، لوازم چرمی، ساعت و عینک فعالیت می‌کند. قدیمی‌ترین و مشهورترین کالای تولیدی این شرکت، تی‌شرت‌های یقه‌دار آن، می‌باشد! این شرکت، با نشان کروکودیل سبز، که در طرح لوگوی آن است، شناخته می‌شود. نشان کروکودیل از نام مستعار بنیانگذار شرکت، رنه لاکست، گرفته شده‌است، که این نام، به دلیل سرسخت بودن، به وی اطلاق می‌شد! از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه شعبه و نمایندگی ای ندارد, برای خرید مستقیم, ارزان و سریع از این برند میتوانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی برند لاکست در ترکیه بیابید و با ثبت سفارش خرید از ترکیه این محصولات در وب سایت ایپک پورت, کالاهای مورد نظر خود را درب منزل در هر کجای ایران که باشید تحویل بگیرید. خرید از لاگوست ترکیه با ایپک پورت!



:: برچسب‌ها: لاگوست,لاکست,لاگوست ترکیه,lacoste ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

پول اند بر (Pull & Bear) برند اسپانیایی پوشاک و اکسسوری که در سال ۱۹۸۶ شروع به کار کرد. برند Pull & Bear به معنای «بکش و طاقت بیاور» است و برای جوانانی طراحی شده که با محیط زندگی خود در تعامل هستند و زندگی اجتماعی را دوست دارند و معاشرات اجتماعی دارند. طراحان لباس این برند همواره به دنبال فناوری‌های جدید و نوآوری‌های هنری هستند. استایل این برند چنان در حال تحول است که فروشگاه‌های این برند در سرتاسر جهان هفته‌ای دو بار کالکشن جدید ورودی دریافت می‌کنند. بدلیل اینکه این برند در ایران هیچگونه شعبه و نمایندگی ای ندارد, برای خرید مستقیم, ارزان و سریع از این برند میتوانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی برند آلدو در ترکیه بیابید و با ثبت سفارش خرید از ترکیه این محصولات در وب سایت ایپک پورت, کالاهای مورد نظر خود را درب منزل در هر کجای ایران که باشید تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: خرید از پول اند بر,pullandbear,پول اند بر ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()